FAQ - Pomoc
Twoje zadowolenie ma znaczenie
Zanim zrobisz zamówienie
Dostawa i płatności
Przelewy sprawdzamy raz lub dwa razy dziennie. W momencie zaksięgowania wpłaty na nasze konto oznaczamy zamówienie – “w trakcie realizacji”. Można przyspieszyć ten proces wysyłając nam potwierdzenie na sklep@ejedrek.eu
Niestety nie mamy możliwości wygenerowania raz jeszcze linku do płatności internetowych. Proszę powiadam nas o tym fakcie, otrzymasz fakturę proforma do zapłaty.
Ceny produktów i kosztów wysyłki prezentowane w sklepie są podawane w wartości brutto, czyli z uwzględnionym podatkiem.
Koszt przesyłki zależny jest od wagi produktów i ich wymiarów. Rośnie w miarę przekraczania kolejnych progów wagowych firm kurierskich.
Oczywiście! Poinformuj nas o tym fakcie, następnie spakujemy paczkę, podamy jej wymiary i będziemy czekać na list przewozowy od Ciebie.
Inpost odbiera od nas paczki do godziny 14:00, DPD i DHL około godziny 16:00, zatem jeśli nie dostaniesz powiadomienia o liście przewozowym do tej pory, wysyłka nastąpi w kolejnym dniu roboczym.
Tak, nie jest to dla nas problem. Prosimy o informację, wyliczymy koszt przesyłki do wybranego przez Ciebie kraju.
Tak, jednak zależy to od kwoty i wielkości zamówienia. Najlepiej skontaktuj się z nami telefonicznie.
Kiedy już zrobiłeś zamówienie
Faktury i zwroty
Standardowo jest to 14 dni od daty zakupu.
Poinformuj nas o tym mailowo lub telefonicznie, na pewno szybko rozwiążemy problem.
Najlepiej zrób zdjęcie od razu po otwarciu. Zdjęcie podeślij na adres email sklep@ejedrek.eu wraz z numerem telefonu – skontaktujemy się z Tobą i rozwiążemy problem.
Zwykle właściwy lub pełnowartościowy produkt wysyłamy w ciągu 24h od otrzymania zwrotu od Ciebie.
Od przyjścia zwrotu pieniążki wysyłamy w maksymalnie 3 dni robocze.
Wszystkie nasze dokumenty umieszczamy pod listem przewozowym lub w paczce, w tym również faktury. Jeśli faktycznie nie ma tam dokumentu lub został zagubiony napisz do nas na sklep@ejedrek.eu wyślemy duplikat.
Zgodnie ze zmianami w polskim prawie od 2020 roku nie możemy wystawić faktury z paragonu, na którym nie ma numeru nip.
Wyjątek stanowi sytuacja, w której zdążysz nas powiadomić, o chęci otrzymania faktury przed wystawieniem paragonu. Zrób to najszybciej, jak możesz.
Niestety nie ma takiej możliwości. Produkt zwracany powinien być w idealnym stanie. Dla przykładu nie przyjmiemy zwrotu zużytego do połowy płynu do naczyń.